דמיינו לעצמכם שאתם פותחים את המובייל או נכנסים מהדסקטופ ו... צרצרים. הפייסבוק לא נטען, וואטסאפ לא שולח או מקבל הודעות ואינסטגרם? יצא לחופשה.
עכשיו חשבו על זה: כמה מהפעילות העסקית שלכם תלויה בפלטפורמות האלה? כמה לקוחות פוטנציאלים אתם מאבדים בכל דקה שהרשתות החברתיות לא באוויר? ואיך אתם מרגישים כשהצרכנים שלכם, לא יכולים ליצור איתכם קשר (ומקללים אתכם בלב)?
זו לא סצנה דמיונית – זה כבר קרה, אפילו ממש לאחרונה
ב-11 בדצמבר 2024 חווה העולם תקלה נרחבת במטא שהשביתה את פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם וגרמה לעסקים רבים בישראל ובעולם, להישאר חסרי אונים ולהיות תלויים באוויר, עד לפתרון התקלה התורנית.
ומה אם מחר זה יקרה שוב? האם אתם באמת מוכנים להמר על העסק שלכם?
כל שינוי באלגוריתם, פריצה לחשבון, חסימה או מחיקת דפים או תקלה גלובלית – משאירה אתכם מחוץ למשחק וגם עולה לכם בהרבה כסף ומשאבים, ובלקוחות.

אל תשימו את כל הז'טונים במקום אחד
כשאתם מסתמכים רק על רשתות חברתיות, אתם עושים טעות קריטית.
זה הזמן לדאוג לפתרון יציב ואמין כמו אתר אינטרנט תדמיתי או מכירתי, או לכל הפחות, לדף נחיתה.
אתר אינטרנט — הביטוח הדיגיטלי שלכם
אתר אינטרנט הוא לא מותרות והוא גם לא בא במקום. הוא נכס חיוני המאפשר לכם שליטה מלאה על התוכן, על המסרים ובעיקר – דואג לנוכחות ולנראות הדיגיטלית שלכם. כשאתם בעלי האתר, אתם לא תלויים בחסדי הפלטפורמות, באלגוריתם משתנה, במדיניות פרטיות קפדנית וגם לא בנשיאים או ברגולטורים.
בנוסף, אתר מאפשר לכם:
שליטה מלאה: אתם קובעים את אופי התכנים, את העיצוב ואת הפונקציונליות.
זמינות 24/7: התכנים שלכם נגישים תמיד, ללא תלות במצב הפלטפורמות.
נגישות גלובלית: כל לקוח פוטנציאלי, מכל מקום בעולם, יכול להכיר אתכם.
תדמית מקצועית: אתר אינטרנט משדר אמינות ורצינות.