top of page
TAL_MEIR_-2025_LOGO_-_FINAL-removebg-preview.png

לנצח את הפחד לשווק

אם יש דבר אחד שהחיים לימדו אותי, זה שהפחד משתק. הוא גורם לנו להישאר באזור הנוחות, להימנע, להמציא תירוצים – גם כשברור לנו שהצעד קדימה הוא לטובתנו. הפחד הזה לא מגיע משום מקום, הוא נולד מהסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו. הוא תוצאה של קולות פנימיים, אמונות מגבילות ולפעמים גם השפעות סביבתיות.

אני יודע את זה, כי לפני שבועיים עמדתי מול הפחד שלי.

זה קרה בפארק המים אנמנדה בפוקט, תאילנד. הגעתי לשם עם גיסי ושני האחיינים שלי, גומא בן ה-9 ורימון בת ה-7. בזמן שהם הסתערו על המגלשות עם ניצוץ בעיניים, אני – גבר בוגר בעל מוח רציונלי – עמדתי למרגלות המתקנים ותהיתי ביני לבין עצמי מה לעזאזל אני עושה שם.

האחיינים שלי לא פחדו, הם פשוט רצו לחוות. ואני? אני עמדתי שם עם כל הקולות בראש: "זה מפחיד מדי", "זה לא בשבילי", "בשביל מה בכלל אני צריך את זה?"

אבל עליתי. בהתחלה על אבוב זוגי עם רימון, למגלשה מטורפת שהרגישה לי כמו רכבת הרים של השטן. ואחרי שהלב שלי חזר לפעום בקצב נורמלי, גומא דרש שאעלה עליה גם איתו– כי אין כמו להתעמת עם הפחד פעמיים.


ואז הגיע הרגע ששינה הכל.

החלטתי שנמאס לי לתת לפחד לנהל אותי. והדרך הכי טובה? ללכת עד הסוף.

אז טיפסתי את כל המדרגות ונעמדתי מול המגלשה הכי מפחידה בפארק – Dragon's Drop, או כפי שקראתי לה "קפסולה". תא עם דלת שקופה בו עומדים, מחכים, עד שהרצפה פשוט... נעלמת.


נכנסתי לתא ונשמתי עמוק. ראיתי את האחיינים שלי למטה מסתכלים עליי בציפייה. והבנתי שזהו, ניפגש למטה כי אין דרך חזרה.


דלת התא נסגרה, ידיי ורגליי הוצלבו והדמיון המודרך שלי עם עצמי החל. ברקע נשמעה הספירה לאחור: 5... 4... 3... 2... 1...

ושלאק.



הרצפה נשמטה תחת רגליי. טסתי בסלאלומים מטורפים, והייתי למטה תוך 3 שניות. שלוש שניות שהפכו את הפחד הזה לבדיחה. הייתי כל כך גאה בעצמי ועליתי שוב.


אז איך זה קשור לשיווק העסק שלכם?

בדיוק כמו בפארק המים, גם בשיווק עסקי יש פחדים ואינסוף קולות בראש שאומרים לכם: "אני לא יודע לכתוב פוסטים", "שיווק זה לא אני", "אני שונא למכור", "מי בכלל יקשיב לי?"


והסיפור הזה שאתם מספרים לעצמכם מעצב את המציאות שלכם. כי כמו בכל דבר – הכל מתחיל בתודעה.


אבל אפשר לשנות את זה.


במקום להגיד "אני גרוע בשיווק", אפשר לומר "אני לומד לשווק את העסק שלי". במקום לומר "אני לא יודע איך למשוך לקוחות", אפשר להגיד "אני בתהליך של שיפור היכולות שלי". ובמקום לחכות ל"זמן טוב", אפשר פשוט להתחיל... עכשיו, היום.


וזו בדיוק הסיבה שבגללה יצרתי את מרקטמיינד – פתרון המשלב גם את המיינדסט וגם את הכלים הפרקטיים שיעזרו להפוך את השיווק העסקי שלכם מאויב – לכלי עוצמתי.


כלי שיאפשר לכם להתמודד עם הפחדים, כלי שיאפשר לכם לזהות את הסיפורים הפנימיים, וכלי שיעניק לכם את כל הביטחון שאתם צריכים כדי לשווק את העסק שלכם.

מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלכם ולגלוש קדימה? #שיווק #מנטורינג #שיווקעסקי #פחדים #פחד #לנצחאתהפחד #מיינדסט

bottom of page