top of page
TAL_MEIR_-2025_LOGO_-_FINAL-removebg-preview.png

משפיענים וירטואליים: הפנים החדשות של אסטרטגיית השיווק

במסגרת תחום העיסוק שלי, טרנספורמציה שיווקית, אני כותב הרבה על כלים שיווקיים ועל בינה מלאכותית, ולא במקרה. ובכל אחד מהכלים האלה עליהם אני כותב, אני עושה גם שימוש: פעם כדי להכיר ולהתנסות בכלי וללמוד אודותיו, ולהנגיש אותו עבורכם, ופעם כדי לתעל את השימוש בו לטובת העסק של הלקוחות שלי, וגם עבורי.


רגע לפני שאצלול איתכם לסוגיית האווטארים, חשוב לי לעשות קצת סדר במה שאני עושה, כדי שתבינו איך זה יכול לשרת גם את העסק שלכם, בין אם אתם כבר לקוחות קיימים שלי, בין אם אתם לקוחות פוטנציאלים ובין אם משום מה אתם עדיין לא...


מהי טרנספורמציה שיווקית?

"טרנספורמציה שיווקית" היא תהליך בו עסקים וארגונים מאמצים כלים, טכנולוגיות ואסטרטגיות חדשניות כדי לשפר את האפקטיביות של השיווק שלהם. השינוי כולל מעבר משיטות מסורתיות לשיווק מבוסס דאטה, אוטומציה, AI, והתאמה אישית – מה שמאפשר ליצור תוצרים מדויקים יותר, לחסוך בזמן ולשפר את הביצועים העסקיים.


המשמעות של טרנספורמציה שיווקית בעסק שלכם

כקופירייטר מומחה לטרנספורמציה שיווקית עם 18 שנות ניסיון בעולם השיווק והפרסום, אני משלב כלי שיווק עם כלי AI  חדשניים בפלטפורמות הדיגיטליות של לקוחותיי, מה שחוסך בזמן, מייעל תהליכים ומביא לתוצאות טובות וחדשניות יותר.




העולם החדש של משפיענים וירטואליים

במהלך העשור האחרון פלוס עבדתי גם עם משפיענים. גייסתי אותם, הנחיתי אותם ועקבתי אחריהם בפלטפורמות המגוונות בהן נכחו ונתתי פידבק. אבל המגמות הללו כבר אינן כפי שהיו - וההבנה היא שדינמיות החיים והטכנולוגיה הופכות את סוגיית המשפיענים האנושיים לפחות ופחות מרכזית.


קחו למשל את אייטנה לופז – דוגמנית, גיימרית ואשת פיטנס "אנושית" שנוצרה בבינה מלאכותית, מתחזקת פרופיל אינסטגרם עם יותר מ-355 אלף עוקבים ומשפיעה בצורה יעילה מאוד על העוקבים שלה, עם אינטראקציה גבוהה ושיתופי פעולה אמיתיים עם מותגים.


הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה

הטכנולוגיה כאן, וזה ברור: ההזדמנות היא עצומה. יצירת אווטארים וירטואליים משתלמת בכל פרמטר עסקי, חוסכת משאבים ותקציבים- ומאפשרת זמינות אינסופית לכל קמפיין ומטרה, ונוכחות בכל סרטון, תמונה או צורך שיווקי.


ההווה הוא העתיד

לאחרונה יצרתי מספר אווטארים מותאמים אישית, אשר מלווים ומובילים את השפה העיצובית החדשה של לקוחותיי, פנימית וחיצונית בחברה, במצגות, בסרטונים ובכלים שיווקיים נוספים ומגוונים. בקרוב מאד תיחשפו, לפחות לחלקם.


אחדים מהם עושים שימוש באווטאר בדמותם, בעוד אחרים התחדשו באווטאר המזוהה עם עולם התוכן שלהם. אבל לא מדובר רק בפנים יפות, אלא גם באווטאר שיכול לדבר, לחייך, לצחוק וגם לרקוד. למעשה, כל פעולה שאחפוץ שאעשה, יוכל האווטאר לעשות.


רוצים להבין איך יצירת אווטארים יכולה להקפיץ את השיווק שלכם לשלב הבא? בואו נדבר ונגרום לדברים לקרות!



bottom of page