הבלאגן העולמי סביב חסימת טיקטוק (לכאורה), הרגולציה של האיחוד האירופי בתחום הבינה המלאכותית, הפריצות האינסופיות לפרופילים ולדפים עסקיים בפייסבוק ובאינסטוש, ריבוי הפייק ניוז, שירות הלקוחות הלוקה בחסר עד כדי לא קיים וכל רעה חולה אחרת, הנוכחת כאן ועכשיו או עתידה לבוא – מהווה נורה אדומה בוהקת המהבהבת בעצבנות יתר ומזהירה מכך, שגם כבעלות וכבעלי עסקים אין לנו באמת שליטה על מה שקורה בגזרות הדיגיטל והסושיאל שאינן בבעלותנו, גם אם אנחנו משקיעים בהן ומשלמים להן ממיטב כספנו עבור פרסום, חשיפה, לייקים וכיו"ב.
Having said that...
השיווק והנוכחות ברשתות החברתיות הוא חשוב, במקומות בהם נוכח קהל היעד שלך. יחד עם זאת, הוא אינו מהווה תחליף לאתר אינטרנט או לדף נחיתה עסקי. למעשה, פלטפורמה דיגיטלית בבעלותך יכולה ליצור חוויית משתמש ייחודית המותאמת לצרכי העסק ומכוונת לקהל המטרה, להעניק במה ויזואלית וטקסטואלית פרי דמיונך, להכתיב את הטון, למתג ולדייק את מסרי העסק שלך - ללא כל כפיפות למדיניות, לאלגוריתמים או לגחמות משתנות.
הכוח להשפיע
אתר אינטרנט הוא תעודת הזהות של העסק. הוא משמש כמקור מידע אמין ומקיף על העסק, משתף בטיפים שימושיים ובמאמרים מקצועיים, מחזק את הזהות העסקית, מייצר נאמנות מותגית, מעודד אינטראקציה, משדר נוכחות, מעלה מודעות- ומספק ערך רב ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
ועם כל הכבוד למשפיעניות ולמשפיעני הרשת, האנושיים והמלאכותיים (AI ), אתר אינטרנט או דף נחיתה כתובים ומאופיינים נכון וטוב, הם הפרזנטור הכי טוב שיכולת לבקש לעסק שלך. פרזנטור המשפיע ושולט בכל מוצריו ו/או שירותיו של העסק, מתקשר, "מדבר" וחושף אותם לקהל לקוחותיך - בצורה גלויה ואורגנית 24/7, 365 ימים בשנה, ללא כל עלות כספית נלווית, או מתן מוצרים להתנסות.
מחפשים אותך
אז בפעם הבאה כשיחפשו את העסק שלך בגוגל, או מילות מפתח בתחומו, כדאי שתהיה לו גם נוכחות רשתית דיגיטלית, מהסוג שיציג אותך כאוטוריטה וישאיר חותם.
אם עדיין אין לך אתר, או דף נחיתה, או אם אינך מרוצה מהתכנים שבו, אני ממליץ לך להתמקד בכתיבת מאמרים וכתבות מקצועיות לבלוג, להתעכב על הבידול והערך, לדייק את ה"אודות", להרחיב במידע על השירותים ו/או המוצרים - ולייצר כל הזמן תוכן, והרבה ממנו.
במידה ויצירה וכתיבת תוכן היא לא "כוס התה שלך", אין לך זמן לכך או שחסרים לך רע - יותר מאשמח לעזור לך כחלק ממגוון השירותים שלי, כקופירייטר.