top of page
TAL_MEIR_-2025_LOGO_-_FINAL-removebg-preview.png

רשימת נוכחות

דמיינו לעצמכם שבוקר בהיר אחד אתם מגלים שחשבון הפייסבוק הפרטי שלכם נחסם, ושאין לכם גישה גם לדף העסקי. כל מה שכתבתם, יצרתם, צילמתם והשקעתם - פשוט נעלם ברגע ויורד לטמיון. זה בדיוק מה שקרה השבוע לגל פרידמן, השיט והמדליסט האולימפי ואחד מהספורטאים הגדולים ביותר בתולדות ישראל. מעבר לחייו האישיים, גל מתחזק דפים עסקיים כדי להפיץ את הבשורה המקצועית שלו כצלם מחונן וכמאמן של תום ראובני ועוד. כשנשאל אם פרסם משהו בעייתי שגרם לחסימה, ענה שהוא לא פרסם כלום. הסיפור של גל פרידמן הוא אינו מקרה בודד, אלא חולה רעה ברשתות החברתיות עד כדי מגפה של ממש. רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם סובלות מכך כבר תקופה ארוכה, ונראה שאין שום פתרון ברור באופק.


זה קורה גם לבעלי פרופילים פרטיים וגם לבעלי חשבונות ודפים עסקיים, ולפעמים משפיע גם על חשבונות בוואטסאפ.

גל פרידמן ואני בפגישה (2017) בביתו, הוא כשגריר HOKA ואני כמנהל השיווק


הדבר החשוב ביותר הוא לא לשים את כל הביצים בסל אחד.


ולזכור, שבדיוק כפי שבינה מלאכותית היא כלי עזר ולא תחליף, כך גם הרשתות החברתיות הן פלטפורמה החייבת להתקיים במקביל לפלטפורמות דיגיטליות אחרות, ולא במקומן.


לרשתות החברתיות ולי יש רומן מתוקשר. עברנו ביחד כברת דרך משותפת ואני פעיל בהן עוד מאז היו בחיתולים. לכן, אני מכיר את כל הטריקים וכל השטיקים שקרו בהן ומודע מאד ליתרונות שבהן וגם לחסרונות, ויש הרבה מהם.

כקופירייטר, שכתב ואפיין מספר רב של אתרים ודפי נחיתה במהלך 18 השנים האחרונות, אני יודע אמת אחת ברורה- והיא שאתר ודפי נחיתה עובדים בשבילכם, בשביל העסק שלכם. (מוזמנים לקרוא על כך בהרחבה, ממש כאן )


האתר או דף הנחיתה הם תעודת הזהות העסקית שלכם, הבית הדיגיטלי שלכם – ואתם אלה שקובעים שם את הווייב, את הטון, את הכל. בלי אלגוריתמים, בלי מדיניות פרטיות ובלי כל חשש מתקלה עולמית או מחסימה פתאומית. לסיכום, אספר לכם שבינתיים גל פרידמן קיבל בחזרה את הגישה לנכסיו הדיגיטליים בסושיאל, אבל מה שהוא לא קיבל, זו הבטחה שזה לא יקרה בשנית, בשלישית וחוזר חלילה.

אז אם אתם רוצים להימנע ממצב דומה, אני ממליץ לכם לשקול ברצינות להקים אתר אינטרנט או לכל הפחות, דף נחיתה. צרו קשר ויותר מאשמח לעזור לכם בזה.


bottom of page