top of page

היום שאחרי פייסבוק

ב-5.3.2024 זה קרה שוב.

תקלה עולמית בחברת מטא הובילה לניתוקם של משתמשי פלטפורמות המדיה החברתית פייסבוק, אינסטגרם ות'רדס (הטוויטר של מטא), בעוד אצל אחרים לא ניתן היה לרפרש את הפיד או להתחבר.

תקלה זו, המצטרפת לקודמותיה שאירעו ממש לאחרונה, הנה בגדר "נורה אדומה" בוהקת ומהבהבת לבעלות ולבעלי עסקים התולים את כל יהבם ברשתות החברתיות, ונוכחים בהן ורק בהן עסקית.

לצד חיבתי העזה לפלטפורמות הסושיאל מדיה, בדגש על פייסבוק ואינסטגרם עמן אני עובד מספר שנים (ובהן גם מייצר וכותב תוכן וגם מנהל ללקוחות את דפיהם העסקיים), אני תמיד ממליץ שלא לשים את כל הביצים בסל אחד - אלא לדאוג ולהחזיק (ולתחזק) גם אתר אינטרנט ו/או דף נחיתה, לכל הפחות.



אתר עסקי הוא הכתובת ללקוחות שלך, תרתי משמע. זה נכון בימי שגרה וחירום, וזה נכון גם בימים בהם פלטפורמת המדיה החברתית חווה תקלה או בעיה, יורדת מהאוויר ונמנעת הגישה אליה ולתכני העסק שלך בה.


אתר הוא תעודת הזהות והפרזנטור העסקי שלך, 24/7, 365 ימים בשנה. הוא אינו נתון למדיניות פרטיות כזו או אחרת, איננו מושפע מתקלה עולמית במדיה חברתית, אופיו וטון תכניו נקבעים על ידך – והתפעול שלו תלוי רק בך.

אם יש ברשותך אתר עסקי ללא בלוג, אני ממליץ לך בחום להוסיף לו אחד כזה ולהעלות בו תכנים עסקיים בעלי ערך, לפחות פעם בשבועיים. זה רלוונטי גם לאתר תדמית וגם לאתר מכר (איקומרס).

במידה וטרם הוקם לעסק שלך אתר אינטרנט, אשמח לעזור ולייעץ לך בנושא, לאפיין את הפלואו שבו, לכתוב עבורו תוכן מקצועי ל"אודות", לדף הבית וליתר הטאבים – וכן, לייצר ולכתוב גם תכנים מקצועיים עבור הבלוג.

bottom of page