top of page
TAL_MEIR_-2025_LOGO_-_FINAL-removebg-preview.png
חיפוש

כמעט כמו לדבר אל הקיר

  • תמונת הסופר/ת: Tal Meir
    Tal Meir
  • 16 באפר׳
  • זמן קריאה 2 דקות

הלקוחות שלך לא רוצים לדבר עם רובוט, הם (עדיין) רוצים לתקשר עם בנאדם, לפחות כל עוד זה אפשרי.


אני הכי בעד הקדמה, בעד טכנולוגיה ובעד הנגשת תוכן ושירותים בצורה ידידותית למשתמשת ולמשתמש, ואפילו מבצע בעצמי תהליכי טרנספורמציה שיווקית בעסקים שאני מלווה ו/או מייעץ להם.


אבל לפעמים נדמה שעסקים משקיעים יותר בטכנולוגיה ופחות בחוויית הלקוח. כמו למשל, בצ’אטבוט המגביל את הצרכן לכמה אפשרויות בלבד ומונע ממנו לשאול שאלה מחוץ לתפריט. או, מענה אוטומטי בוואטסאפ העסקי או בדף הפייסבוק וחוזר חלילה.


זה לא סוד שחברות משקיעות הון עתק בפרסומות, מוצרים, משפיענים ובתשדירים מפוצצים. אבל דווקא ברגע האמת, כשהצרכן הכי צריך את העסק - לשאלה קטנה, לבעיה דחופה או לבקשה פשוטה , הוא נופל בין הכיסאות. או יותר נכון, בין הבוטים.

הוא תקוע בלופ של אפשרויות שלא תמיד רלוונטיות, מנסה להסביר את הבעיה, ולך דבר אל הלאמפה.

האם לשירות לקוחות כזה התכוון המפרסם? אני בספק.



כמי שבונה אסטרטגיות שיווק וקריאייטיב, כותב גאנטי תוכן חודשיים, ומנהל את הנוכחות הדיגיטלית של לקוחותיי, אני מקפיד במיוחד על שירות לקוחות. כך עשיתי מאז 2007, וכך אני ממשיך גם היום.

כי בסוף, אין תחליף למענה אנושי; למישהו שמגיב באמפתיה, למישהו שמונע גם הוא מרגש ולמישהו שמזהה מתי הבנאדם בצד השני פשוט צריך שיקשיבו לו ויראו אותו - כאדם, ולא כארנק מהלך.

מכונה עדיין לא יודעת לעשות את זה.

ואם נרצה או לא, אנשים קונים מאנשים והם זוכרים איך גרמת להם להרגיש.

ומי שישכיל להבין וליישם את זה, ירוויח, תרתי משמע.

כתיבה יצירתית ומבדלת, ניהול תוכן אפקטיבי ובעל ערך, ושירות לקוחות בגובה העיניים הם חלק מהשירות שאני מציע במסגרת חבילת ניהול סושיאל. אני לא רק כותב פוסטים, אני בונה תהליכים שיווקיים שגורמים לאנשים לעצור, לקרוא, להתחבר, להפוך לשגרירי מותג - ולהישאר נאמנים.

רוצה שגם לעסק שלך תהיה נוכחות אנושית, מחוברת ומכבדת? Let's talk. #שירותלקוחות #עסקים #בוט #צאטבוט #בינהמלאכותיתלעסקים #אוטומציה

 
 
bottom of page