כמעט כמו לדבר אל הקיר
- Tal Meir
- 16 באפר׳
- זמן קריאה 2 דקות
הלקוחות שלך לא רוצים לדבר עם רובוט, הם (עדיין) רוצים לתקשר עם בנאדם, לפחות כל עוד זה אפשרי.
אני הכי בעד הקדמה, בעד טכנולוגיה ובעד הנגשת תוכן ושירותים בצורה ידידותית למשתמשת ולמשתמש, ואפילו מבצע בעצמי תהליכי טרנספורמציה שיווקית בעסקים שאני מלווה ו/או מייעץ להם.
אבל לפעמים נדמה שעסקים משקיעים יותר בטכנולוגיה ופחות בחוויית הלקוח. כמו למשל, בצ’אטבוט המגביל את הצרכן לכמה אפשרויות בלבד ומונע ממנו לשאול שאלה מחוץ לתפריט. או, מענה אוטומטי בוואטסאפ העסקי או בדף הפייסבוק וחוזר חלילה.
זה לא סוד שחברות משקיעות הון עתק בפרסומות, מוצרים, משפיענים ובתשדירים מפוצצים. אבל דווקא ברגע האמת, כשהצרכן הכי צריך את העסק - לשאלה קטנה, לבעיה דחופה או לבקשה פשוטה , הוא נופל בין הכיסאות. או יותר נכון, בין הבוטים.
הוא תקוע בלופ של אפשרויות שלא תמיד רלוונטיות, מנסה להסביר את הבעיה, ולך דבר אל הלאמפה.
האם לשירות לקוחות כזה התכוון המפרסם? אני בספק.
