מה הסיפור שלך?
- Tal Meir
- 30 במרץ
- זמן קריאה 1 דקות
וואו, וואו ושוב פעם וואו, הייתה התגובה העולמית לתוצרים הפנומנליים שחוו ויצרו משתמשים בפיצ'ר החדש של Open AI, שסחף חלקים שלמים בגלובוס.
אנשים גילו, התנסו ויצרו לעצמם תמונות בדמותם או האנישו אחרות, בסגנון 'משפחת סימפסון', 'סטודיו ג'יבלי' (אנימה יפנית), 'החבובות', 'רחוב סומסום' ועוד.
אבל רגע רגע, דקה, דקה.

אין ספק שמדהים שאפשר להפוך כל רעיון למציאות בלחיצת כפתור, אבל לעסקים, לחברות ולארגונים – זה לא מספיק.
הסופ"ש האחרון המחיש את 'תופעת העדר' - כשהפיד של כולנו התמלא בדמויות אנימה של כל מי שאתם מכירים. קומץ קטן בחר בעיצובי חבובות, סימפסונס או רחוב סומסום – אבל בסוף, כולם היו חלק מאותו השטנץ.
וכשהכל נראה אותו הדבר ויזואלית וקונספטואלית - אין אסטרטגיה ובידול. וכשאין בידול ואסטרטגיה, אין מסר, אין הבלטה של יתרונות יחסיים, אין נוכחות, אין זכירות לטווח ארוך, אין מקוריות, אין סיפור - ולכו תגרמו לכולם להכיר אתכם...
הבינה המלאכותית על כליה המגוונים, היא אמצעי. ברגע שתדעו מה מבדל אתכם באמת ותעברו את התהליך, תוכלו למנף את השימוש בכלים השונים, כדי להמחיש ויזואלית וטקסטואלית את הסיפור של העסק שלכם, את הסיפור שלכם.
וברגע שהכל יהיה מגובש, מהודק ומדויק תוכלו להיות סטוריטלרים ולספר את הסיפור של העסק שלכם בצורה סוחפת, מעניינת ומרגשת, שתגרום לקוראים לדמיין כל חלק וחלק בסיפור ותוביל לתוצאה שתמגנט אליכם את קהל היעד הפוטנציאלי והרצוי, ותייצר לכם הרבה עניין ושיח בעסק ובסביבתו.
רוצים להפוך את הבידול העסקי שלכם לסיפור מקצועי ומעורר השראה? צרו איתי קשר, ואכתוב עבורכם את הסיפור שיגרום לאנשים לזכור, להתחבר ולרצות להיות חלק ממנו.
