top of page

עליית המכונה

וולט דיסני אמר פעם "אם אתם יכולים לחלום את זה, אתם יכולים לעשות את זה", ועורר השראה רבה בקרב נשים וגברים, כילדות וילדים ברחבי העולם. ואילו כיום, בעידן הבינה המלאכותית, כל חלום ודמיון הופכים בן רגע למציאות, או לכל הפחות מקבלים ביטוי ויזואלי מיידי בכתיבת פקודה/שאילתא ולחיצת כפתור, ומבלי הצורך לקום מהכיסא או לצאת מהמיטה...

הבינה המלאכותית כאן כדי להישאר


התפתחותה המהירה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית כבר החלה לשנות את פני העולם העסקי והחברתי, לעצב את שגרתנו ולהשפיע רבות על הצורה בה אנחנו חיים, עובדים ומתקשרים. הבינה, המבוססת על תהליכי למידה עמוקים ואלגוריתמים מתקדמים, מאפשרת למערכות ממוחשבות לחזות, לנתח, להבין ולפתור בעיות, דילמות ונוסחאות שהיו על גבול הבלתי אפשריות עד לא מזמן, לפחות עבור המוח האנושי.

ההתנהלות באמצעותה נעשית בעיקרה ע"י כתיבת פקודות ושאילתות (פרומפטים), המנחות את כלי הבינה השונים מה לעצב, מה לכתוב ומה ליצור. היכרותך והתנסותך עם הכלים השונים לצד התמקצעות בהם וההבנה שהבינה המלאכותית איננה טרנד חולף, תסייע לביטחון העצמי והתעסוקתי שלך ותניב לך פירות רבים.



והנה לך אנקדוטה קטנה...

כקופירייטר שגדל במשרדי פרסום אופליין ואינטראקטיב (דיגיטל), נהניתי מאד לעבוד צמוד לארט דיירקטורים ולסטודיו, וללמוד מהם הרבה. ב-9 השנים האחרונות, כקופירייטר וכמנהל רשתות חברתיות עצמאי, אני לומד בצורה אוטודידקטית, מעמיק בידע ובניסיון שלי בתחום וגם חוקר כלי בינה מלאכותית, מתמקצע בהם ומדייק את כתיבת הפרומפטים.

אחד הכלים האהובים עליי במיוחד, שגם נמצא אצלי בשימוש יומי לעיצוב אישי ועסקי וזמין גם לשימושך (בחינם), הוא Ideogram. בעזרת הכלי הנפלא הזה יצרתי מספר תמונות עבור פרויקט שעשיתי לחברת אמדוקס, עבור הפוסט הזה וגם עבור פרויקטים לחברות נוספות. ועכשיו כשגילית כלי חדש לעיצוב, אני ממליץ לך לשחק איתו, לעצב באמצעותו ולנסות ולדייק את הפרומפטים שלך ככל הניתן. אם לא הסתדרת, אשמח לעזור. אז, מה יצרת בכלי ואיזה פרומפט כתבת על מנת ליצור אותו?

bottom of page