top of page

רק על עצמי לספר ידעתי?

בתקופה האחרונה, יותר ויותר פודקאסטים מחו"ל להם אני מאזין, מחזקים את מה שטענתי תמיד, בנוגע לחשיבות של ה"אודות".


כקופירייטר מומחה לכתיבת אודות, זה לא באמת מפתיע אותי. כי אודות כתוב טוב מספר את סיפור העסק (סטוריטלינג), מייצר אינטראקציה, שיח ועניין, מוביל ללידים ולמכירות, ועושה רק טוב.


כך קרה עם אודות שכתבתי למוסד אקדמי במרכז הארץ, לחברת הייטק מרעננה, לנגריית בוטיק בנתניה, למנתח פלסטי מתל אביב, לבית אבות ברגבה, לעמותת צער בעלי-חיים ר"ג והסביבה, למשרד רואה חשבון מוביל בת"א וללקוחות נוספים במגוון תחומים.


ואם באודות עסקינן, מתי בפעם האחרונה עשית בגוגל חיפוש על השם שלך או של העסק שלך? נו, ומה גילית? ועד כמה הטקסט היה נכון ומדויק?




במציאות של היום, כשמטא קורסת כל שני, רביעי וחמישי (וגם בסופ"ש) וטיקטוק נחקרת ונקנסת, חשוב יותר מתמיד שתהיה לעסק שלך נוכחות דיגיטלית בלתי-תלויה, כמו אתר אינטרנט או לכל הפחות, דף נחיתה.


מקום בו תהיה במה אמיתית ל"אודות" של העסק שלך. לעמידה על הבידול שלו ועל המומחיות והחוזקות שלך, לזיהוי הערכים המוספים שבו ולהיכרות עם שירותיו ו/או מוצריו, בצורה מפורטת ומדויקת – ולא בשורה או שתיים כמו בביו של אינסטוש, או באינטרו של פייסבוק.


פסח הוא אמנם רק תירוץ ועדיין, זה בדיוק הזמן לעשות סדר ב"אודות" שלך, "לנקות" ממנו מידע לא רלוונטי, לדייק את מסריו ולשכתב אותו מחדש. אם עדיין אין לך אודות כתוב, עכשיו זה ממש זמן טוב לכתוב לעצמך כזה.


הסתדרת?

אם לא, אשמח להכיר אותך ואת העסק שלך – ולכתוב עבורך אודות העסק שלך.

bottom of page